Συντονιστές εργαστηρίου:
Δημήτριος Γκότζος - Διεύθυνση Π.Ε. Β΄ Αθήνας, Υπεύθυνος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης - Υπ.Δρ. ΕΒΑ με τη χρήση των ΤΠΕ, ΠΤΔΕ Παν. Κρήτης.
Αικατερίνη Βίγκου – 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δ.Σ. Πανεπιστημίου Αθηνών (Μαράσλειο), Δασκάλα - Υπ.Δρ. ΕΒΑ με τη χρήση των ΤΠΕ, ΠΤΔΕ Παν. Κρήτης.
Αλεξάνδρα Κοσκολού – 1ο Νηπιαγωγείο Μελισσίων, Νηπιαγωγός – Μέλος των συγγραφικών ομάδων του Νέου Προγράμματος Σπουδών & του Οδηγού για τον Εκπαιδευτικό στο Επιστημονικό Πεδίο Περιβάλλον.
Χρονοδιάγραμμα Εργαστηρίου
Ώρα Διάρκεια | Δραστηριότητα |
9:00-9:10 | Παρουσιολόγιο / Παρουσίαση των επιμορφωτών & του εργαστηρίου |
9:10-9:35 | ΓνωριμίαΔημιουργία Ομάδων1. Διαβάζω τα χαρακτηριστικά μιας αποτελεσματικής ομάδας2. Διαλέγω τρία και τα κόβω από το χαρτί |
9:35-9:50 | 1. Μυστικά για ένα πετυχημένο πρόγραμμα σχολικών κήπων2. Φύλλο Συγκομιδής - Σποράς3. Ιδέες για υποβολή προγράμματος για κήπο από την ΠΕΕΚΠΕ Πελοποννήσου |
9:50-10:10 | 1. Πρώτο φύλλο εργασίας (Θα το βρείτε στο φάκελο της ομάδας σας)2. Πριν θέσω στόχους, σκέφτομαι - συζητώ!3. Μυστικά για πετυχημένη στοχοθεσία4. Στόχοι (ταξινόμηση κατά Bloom)5. Στόχοι (ταξινόμηση σύμφωνα με το νέο Π.Σ.)6. Στόχοι (σύμφωνα με τους 5 μαθησιακούς πυλώνες της εκπαίδευσης για τη βιώσιμη ανάπτυξη από την UNESCO) |
10:10-10:20 | 1. Δεύτερο φύλλο εργασίας (Θα το βρείτε στο φάκελο της ομάδας σας)2. Λίστα με πιθανούς φορείς - συνεργάτες3. Συνεργασίες για τον κήπο |
10:20-10:40 | 1. Τρίτο φύλλο εργασίας (Θα το βρείτε στο φάκελο της ομάδας σας)2. Διαθεματικότητα - Σύνδεση με ΠΣ3. ΔΕΠΠΣ - ΑΠΣ |
10:40-11:00 | 1. Τέταρτο φύλλο εργασίας (Θα το βρείτε στο φάκελο της ομάδας σας)2. Στάδια Υλοποίησης Προγράμματος3. Προτεινόμενη Πορεία Εργασίας |
11:00 - 11:30 | 1. Πέμπτο φύλλο εργασίας Α (Θα το βρείτε στο φάκελο της ομάδας σας)2. Πέμπτο φύλλο εργασίας Β (Θα το βρείτε στο φάκελο της ομάδας σας)(Διαλέξτε ένα από τα δύο φύλλα και συμπληρώστε ενδεικτικά μερικές δράσεις!) |
11:30 - 11:50 | Παρουσίαση στην ολομέλεια(Διαλέξτε κάτι που θα κρατήσετε από το εργαστήριο και θέλετε να το παρουσιάσετε) |
11:50 - 12:00 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου